ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:محمد عباس زاده, توسط saied |

وقتی ابتدای فصل قبل علی دایی محمد عباس زاده را به پرسپولیس آورد کسی تصور نمی کرد این مهاجم جوان در پایان فصل عصای دست شهریار شود.

 
عباس زاده که پس از یکی، دو حضور ناموفق در ابتدای فصل به نیمکت ذخیره ها تبعید شد در پایان فصل بهترین استفاده را از مصدومیت سیدصالحی و عدم آمادگی فرزاد حاتمی برد و توانست به گلزن اول پرسپولیس بدل شود. حالا با شروع فصل جدید عباس زاده کماکان به درخشش خود در ترکیب پرسپولیس ادامه می دهد و حتی حضور رضا نوروزی نیز نتوانسته از انگیزه های او برای گلزنی بکاهد. عباس زاده هر چند در دوئل با رضا نوروزی برای پوشیدن پیراهن شماره 10 ناکام ماند اما به لحاظ گلزنی حتی از او پیشی نیز گرفت. 

عباس زاده که در بازی اول پرسپولیس در ترکیه توانسته بود یک بار دروازه حریف رومانیایی را باز کند، در بازی دوم خوش درخشید و توانست 2 بار به سونکای آذربایجان گل بزند. این پایان کار عباس زاده در ترکیه نبود چرا که او در کنار نوروزی در بازی سوم مقابل دینامیک باطری گرجستان توانست 2 بار گلزنی کند و پا به پای نوروزی رو به جلو حرکت کند. 5 گل در 3 مسابقه آماری فوق العاده از محمد عباس زاده جوان است. 

مهاجمی که شاید تنها در نهایت قافیه را به اسم و رسم نوروزی ببازد و جانشین او در ترکیب اصلی شود، اما هرگز به لحاظ فنی چیزی کمتر از او ندارد. حالا باید دید دایی که دو مهاجم طراز اول و گلزن را در اختیار دارد آیا کماکان از سیستم 1-3-2-4 معروف خود استفاده می کند و فرصت بازی را به یکی از آنها می دهد یا با تغییر سیستم به 2-4-4 به طور همزمان از این دو چهره برجسته خود در خط حمله بهره می برد. بدون تردید حضور این دو مهاجم کنار هم می تواند هر خط دفاعی را برای مهار آنها دچار چالش کند. مهاجمانی که حداقل تا به اینجای کار با زدن 9 گل نمره قبولی از دایی دریافت کرده اند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: